"Spö av en tjej. Av en TJEJ!" eller "När jag och N tittade på lägenhet"

I dag var jag och N och en tjej och tittade på en lägenhet till mig. Det var en jättefin etta med högt i tak och ljusa väggar. N undrade när jag hade tänkt flytta in. Jag vet inte om jag ska tolka det som att N är trött på mig. Efter tre dagar. Det låter inte lovande. Men hyran var hög. En bit över min stipulerade smärtgräns. Vi får se.

Senare åkte N, tjejen och jag tillbaka hem till mig och N. Efter ombyte var det två mörkklädda och en tomte som sprang över vilande saliga kroppar upp mot Skatås. Tvåochenhalvan avklarades relativt smärtfritt. För de två mörkklädda. Tomten, jag, hade desto större problem. Jag fick alltså spö av en tjej. Senast detta hände var våren 1987. Frida, en av kvartets värstingtjejer, tog min cykel.

Nu duschar N. Sen ska vi doppa ostknäckemackor i varm Oboy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0