N särskriver och lagar mat

I dag har varit en väldigt produktiv dag. N, jag och en tjej håller på med ett grupparbete i skolan. Vi har riktat in oss på popcorn. N tänkte ställa frågan "Vilken är den bästa popcornfilmen?" till några filmfestivalsbesökare. Se hur fel det kan bli!

Pop corn?
Pop corn, någon?

Jag måste så klart testa att kasta upp lite rörliga bilder. Om det funkar, så är det N som står och skär kycklingen till kvällens indiskinspirerade rätt. Vi har insett att vi båda tycker väldigt mycket om grillad kyckling och skall vid ett senare tillfälle tillreda ett större fjäderfä i ugn.

Nähä, det gick inte att lägga upp filmklipp. Sug. Min. Film.

Bara för det får ni se N på morgonens spårvagnsresa. Om jag inte hade misshandlat bilden i Paint hade ni kunnat se hur N blickar ut över vad som ska komma att bli en av de mest produktiva dagarna i sitt liv. Lite skoj, bakom N sitter en tjej från min hemort. Vi sa inte hej till varandra.
N på spårvagnen
Visst är han fin, min sambo?

Till "anonym" som kommenterade två inlägg neråt vill jag bara säga: "Tack, jag vet." //Han med magen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0