N på fotohumör

I dag åkte N och jag gemensam spårvagn hem från skolan. Vi var lagom nojsiga, fnittriga och smågalna efter att ha jobbat hårt från nio till sex. Anyhew. Vi hade tagit en galen spårvagn. Galen, eftersom den var ologiskt vald. Så vi var tvungna att byta spårvagn vid en av Göteborgs spårvagnsknytpunkter. Lite som mellersta Sveriges Hallsberg. Eller vad fan det heter. Okej, historien går långsamt framåt. När vi går på vagnen haffar jag snabbt ett dubbelsäte. (Vi brukar sitta bredvid varandra.) Mellan mina fötter ser jag vad som N senare fotar och vad jag än senare bloggar upp.

Yummie!
En sån fräschör!


En annan grej i dag, av lite trevligare karaktär, var när jag, N och en tjej var på kortfilmsvisning på filmfestivalen. Det var trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0