Myspyskväll med N

I går, lördag, var en dag i N:s tecken. Som går att läsa nedan så sov N en hel del. När han vaknade satt vi och samtalade om livets stora och små aspekter. Vi insåg att vi inte var mogna för ytterligare en kväll på Kings Head, utan bestämde oss i stället för att äta varma mackor och kolla på film, bara N och jag.

Så då gick vi till Ica och köpte pålägg. Sen gick vi hem igen. Vi tittade några minuter på A-teensvideon "I promised myself", sen åt vi varma mackor. Tre sorters mackor gjordes. Jag tycker att de med mozzarella och lufttorkad skinka var godast, sen den med makrill i tomatsås, champinjoner och ost. Minst god, fast fortfarande väldigt god, var den med tonfisk, champinjoner och ost. Till detta drack vi Herrljungas tre storsäljande cidrar, i tur och ordning Fläder, Päron och så logiskt nog avslutade vi med Äpple. Filmen vi tittade på var "Ben och Gunnar - en liten film om manlig vänskap". Jag har faktiskt inte sett den förut, så det var ju lite skoj.

Efter en paus på en minut eller två körde N i gång filmen "Happiness", som hamnar bland de sjukaste komedierna jag har sett. Vid ett moment i filmen sitter man och hoppas på att Philip Seymour Hoffmans karaktär ska våldta Lara Flynn Boyles karaktär. N och jag är inte riktigt säkra på om det beror på att vi unnar PSH att få leva ut sin fantasi, eller om man bara vill se LFB naken. Troligtvis en kombination av det hela. För övrigt handlade filmen en hel del om pedofili, mord, våldtäkter och en hel del filmatiserat spermasprutande. Bra skit!

I dag ska N spela innebandy. Samling om 40 minuter. Jag ska så klart åka och kolla.

Vakna
När jag vaknade i morse slog det mig att det första jag ser är ett makrillöga som stirrar dött på mig. Sen undrar jag om inte N har satt någon slags timer på kameran, som sedan automatiskt skickar bilder till någon slags hemlig blogg nånstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0